Педагогічний факультет обговорив інновації у професійній освіті

4 грудня кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика педагогічного факультету Карпатського національного університету імені Василя Стефаника в межах Академії тьюторингу організувала «Методичну майстерню інновацій: нові вектори професійної освіти».

У події взяли участь представники адміністрації та науково-педагогічного колективу факультету, зокрема: декан педагогічного факультету, професорка Оксана Кондур; заступниця декана з наукової роботи, професорка Оксана Цюняк; професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, а також 27 провідних методистів закладів професійної та фахової передвищої освіти Івано-Франківської області.

Модераторкою майстерні виступила завідувачка кафедри, професорка Любов Прокопів, яка наголосила на важливості розвитку професійної освіти та оновленні підходів до її організації.

Важливим гостем зустрічі став Олег Степанович Яцюк, директор Івано-Франківського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості. У своєму виступі він окреслив практичні аспекти модернізації професійної освіти та підкреслив значення партнерства між закладами освіти й ринком праці.

У межах майстерні професорсько-викладацький склад кафедри представив низку актуальних фокус-тем:

• докторка педагогічних наук, професорка Вікторія Стинська та здобувачка третього рівня освіти Олеся Джоголик розкрили потенціал тренінгових технологій у професійній освіті;

• доктор філософії Тарас Паська проаналізував роль штучного інтелекту в трансформації професійної освіти та зміни у функціях сучасного педагога;

• докторка філософії Мар’яна Деренюк акцентувала на важливості медіаграмотності та критичного сприйняття інформаційних потоків.

Учасники активно долучалися до дискусій, ставили фахові запитання та ділилися власним досвідом, що засвідчило високий рівень професійної зацікавленості й готовність педагогічної спільноти до впровадження інновацій.

Майстерня підтвердила прагнення кафедри та партнерів до подальшого розвитку професійної освіти та посилення якості освітнього процесу.