Студентки спеціальності D5 «Маркетинг» — Діана Лопатчук, Божена Гарбера та Карина Дишльовська — вибороли I місце у номінації «Комерційна реклама» на ХІІІ Всеукраїнському онлайн-конкурсі студентських рекламних проєктів.
Наукове керівництво здійснював професор кафедри менеджменту і маркетингу Іван Іванович Благун.
Конкурс організовано Хмельницьким національним університетом, кафедрою маркетингу.
Партнери конкурсу:
-
ТМ “WISHLIST” — бренд молодіжної косметики;
-
ТМ “GREGORY MILL” (бренд Hillary) — бренд здорового харчування.
Цілі та завдання конкурсу:
-
сприяння утвердженню принципів якісної рекламної діяльності та етики рекламування;
-
пошук і популяризація творчих досягнень студентської та учнівської молоді у сфері реклами;
-
підвищення рівня підготовки фахівців з маркетингу;
-
відбір кращих робіт та їхнє розміщення на інформаційних носіях.
Висловлюємо щиру подяку організаторам і партнерам конкурсу за підтримку, професійний внесок та створення можливостей для розвитку талановитої молоді у сфері маркетингу та реклами.
Вітаємо переможниць і бажаємо нових творчих і професійних досягнень!

