Студентки спеціальності D5 «Маркетинг» здобули I місце на ХІІІ Всеукраїнському конкурсі рекламних проєктів

Студентки спеціальності D5 «Маркетинг» — Діана Лопатчук, Божена Гарбера та Карина Дишльовська — вибороли I місце у номінації «Комерційна реклама» на ХІІІ Всеукраїнському онлайн-конкурсі студентських рекламних проєктів.

Наукове керівництво здійснював професор кафедри менеджменту і маркетингу Іван Іванович Благун.

Конкурс організовано Хмельницьким національним університетом, кафедрою маркетингу.

Партнери конкурсу:

  • ТМ “WISHLIST” — бренд молодіжної косметики;

  • ТМ “GREGORY MILL” (бренд Hillary) — бренд здорового харчування.

Цілі та завдання конкурсу:

  • сприяння утвердженню принципів якісної рекламної діяльності та етики рекламування;

  • пошук і популяризація творчих досягнень студентської та учнівської молоді у сфері реклами;

  • підвищення рівня підготовки фахівців з маркетингу;

  • відбір кращих робіт та їхнє розміщення на інформаційних носіях.

Висловлюємо щиру подяку організаторам і партнерам конкурсу за підтримку, професійний внесок та створення можливостей для розвитку талановитої молоді у сфері маркетингу та реклами.

Вітаємо переможниць і бажаємо нових творчих і професійних досягнень!