3-7 листопада відбувся Всеукраїнський турнір юних знавців міжнародного гуманітарного права серед учнів 9-11 класів закладів загальної середньої освіти.
Співорганізаторами заходу виступили Карпатський національний університет імені Василя Стефаника та Товариство Червоного Хреста України.
Участь у Турнірі як співорганізатори та члени журі взяли представники навчально-наукового юридичного інституту: директор Навчально-наукового юридичного інституту, професор Юрій Микитин – співголова журі Турніру; завідувач кафедри політики у сфері боротьби зі злочинністю та кримінального права, професор Ігор Козич – експерт Турніру; завідувачка кафедри судочинства, професор Юлія Кернякевич-Танасійчук здобувачка освіти Софія Кернякевич як члени журі.
Захід проводився з метою поширення знань про міжнародне гуманітарне право, створення умов для реалізації та розвитку творчих здібностей школярів, формування в учнів інтересу до проблем міжнародного гуманітарного права й забезпечення прав людини в умовах війни, залучення учнів до науково-дослідницької діяльності.
Турнір зібрав понад 90 учасників, серед яких: організатори, журі та безпосередньо учні зі своїми керівниками – 12 команд з усіх куточків України.
Команди, які взяли участь у Турніру мали змогу продемонструвати свої знання, позмагатися з однолітками з різних регіонів України, поспілкуватися з відомими правниками та експертами з міжнародного гуманітарного права, долучитися до створення спільноти активних і небайдужих молодих громадян.
За результатами запеклих турнірних дискусій Гран-прі отримала команда Теміс (м. Харків).
Крім того, впродовж заходу представниками Товариства Червоного Хреста України для учасників Турніру були проведені корисні навчання навичкам першої допомоги, а також психологічні ретрити.
Всеукраїнський турнір юних знавців міжнародного гуманітарного права засвідчив високий рівень підготовки учнівської молоді та ефективність співпраці між освітніми закладами й громадськими організаціями.
Проведення заходу сприяло популяризації міжнародного гуманітарного права серед школярів, розвитку їхніх дослідницьких компетентностей, формуванню правової свідомості та активної громадянської позиції.

