Відбудеться презентація нової комп’ютерної гри-вікторини «Андерсен єднає серця»

16 жовтня об 11.00 у Карпатському національному університеті імені Василя Стефаника відбудеться презентація інтерактивного освітнього проєкту науковців університету – нової комп’ютерної гри-вікторини «Андерсен єднає серця». Локація – аудиторія Мопед (233 аудиторія, центральний корпус, 2 поверх, вхід з вулиці Чорновола). Варто сказати, що це вже 5 комп’ютерна гра, створена науковцями університету, але перша із зарубіжної літератури. 

Інтелектуальна гра покликана популяризувати творчість видатного данського письменника Ганса Крістіана Андерсена, сприяти розвитку читацької культури серед учнів, студентів і всіх, хто цікавиться світовою літературою та утверджувати місточок дружби між Карпатському національному університеті імені Василя Стефаника та Південноданським Університетом, SDU, м. Оденсе (Данія), створений кафедрою світової літератури і порівняльного літературознавства Факультету філології.

Гра розрахована на різні вікові категорії – школярів, студентів, учителів, викладачів і всіх шанувальників творчості Андерсена. Вона поєднує навчання й розвагу: у процесі гри учасники виконують завдання, розгадують запитання, впізнають героїв і розпізнають цитати з відомих казок, досліджують біографію письменника та його культурну спадщину.

У грі є п’ять тематичних категорій:

  1. «Життєвими стежками»;
  2. «Невгамовний мандрівник»;
  3. «У творчій майстерні автора»;
  4. «Казковий світ письменника»;
  5. Андерсен та інші види мистецтв.

        Учасники даватимуть відповіді на питання біографічного характеру та питання, пов’язані з перебуванням письменника за межами Данії; зможуть окреслити творчі особливості автора та зануритися у  казковий світ, створений автором; пригадати де, коли і яким чином творчість данського письменника спонукала творити представників суміжних видів мистецтв.

Гра має дві унікальні особливості:

  1. гра створена українською та англійською мовами; її можуть використовувати представники різних національностей.
  2.  унікальна візуальна карта ‒ мапа маршруту, натхненного біографічними подіями, місцями та сюжетами казок Андерсена.

        У дизайні мапи використано авторські твори оригінальної графіки із спеціально створеної серії «Подорож Країною казок» (сім робіт) художника Олега Чуйка, що передають емоційний колорит Данії через символічні архітектурні образи, пов’язані з життям письменника. Кожна з композицій візуалізує знакові пам’ятки архітектури ‒ старовинні будівлі, мости, набережні, які Андерсен бачив або згадував у своїх творах. Ці зображення органічно інтегровані в структуру гри завдяки використанню 3D-моделювання, яке формує захоплюючу вечірню атмосферу з об’ємними деталями природи й міського пейзажу.

Карта слугує не лише орієнтиром у грі, а й виступає емоційним засобом занурення у світ казок Андерсена. Вона дає змогу гравцям у буквальному сенсі пройти шляхами письменника, відкриваючи нові знання через відповіді на запитання, тематичні завдання й ілюстративні вставки. 

Гра сприяє розвитку літературної обізнаності, образного мислення, а також розширює уявлення про культурний спадок Данії через призму інтерактивного мистецтва та новітніх технологій.

Авторський колектив комп’ютерної гри-вікторини «Андерсен єднає серця»:

  1. координатори проєкту: Алла Мартинець – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри світової літератури і порівняльного літературознавства Факультету філології; Галина Волощук – директорка Навчально-наукового центру професійної кар’єри та освіти, кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту
  2. програмування та музичне оформлення: Віктор Ровінський – кандидат технічних наук, доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних систем Факультету математики та інформатики;
  3. художнє оформлення ігрової мапи, інтро та персонажі: Олег Чуйко – доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри дизайну і теорії мистецтва Навчально-наукового інституту мистецтв; Роман Петрів – асистент кафедри дизайну і теорії мистецтва Навчально-наукового інституту мистецтв, аспірант;
  4. створення питань: Алла Мартинець – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри світової літератури і порівняльного літературознавства Факультету філології; 
  5. переклад англійською мовою: Данило Рега – кандидат філологічних наук, доцент кафедри світової літератури і порівняльного літературознавства Факультету філології; 
  6. літературний редактор:  Ольга Русакова – кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту.