У період з 4 по 16 грудня на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» Карпатського національного університету проходили курси підвищення кваліфікації для науково-педагогічних працівників на тему «Інтеґрація штучного інтелекту в освітній процес: від теорії до практики». Одночасно дві групи (очна та дистанційна) викладачів вивчали методи застосування штучного інтелекту у науковій і освітній діяльності. До курсів було залучено 60 учасників, більшість з яких – представники Карпатського національного університету імені Василя Стефаника, а також з інших університетів: Львівський національний університет імені Івана Франка, Херсонський державний університет, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Івано-Франківський національний медичний університет, Західноукраїнський національний університет, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Коломийський навчально-науковий інститут, Інститут екології Карпат, Інститут ботаніки ім. М.Г. Холодного НАНУ.
Навчання здійснювалося за рахунок коштів державного бюджету щодо виконання державного замовлення з підвищення кваліфікації фахівців окремих галузей економіки та працівників бюджетної сфери. Це стало можливим завдяки конкурсному відбору Міністерством освіти і науки України освітньої програми з підвищення кваліфікації для викладачів ЗВО на тему «Інтеґрація штучного інтелекту в освітній процес: від теорії до практики», яка реалізується командою Центру «PNU EcoSystem» (розробник: проф. Будник О.Б.).
Серія тренінгів передбачала теоретичні і практичні аспекти впровадження ШІ у викладацьку та наукову діяльність університету. Програмою курсів передбачено вдосконалення інноваційної, інформаційно-комунікаційної та медійно-цифрової компетентностей щодо здатності: аналізувати можливості, виклики та етичні ризики застосування ШІ в освіті, упроваджувати ШІ у дистанційне навчання здобувачів освіти для моніторингу прогресу (професор Олена Будник); здійснювати ефективні запити для ШІ-інструментів (промптінжиніринг) з метою створення та адаптації навчального контенту (доцент Вікторія Гнєзділова); інтеґрувати основи інфомедійної грамотності із застосуванням ШІ в освітній процес (професор Інна Червінська); застосовувати сучасні цифрові сервіси для наукового пошуку, аналізу публікацій та роботи з текстами (професор Тетяна Качак), персоналізувати навчання з допомогою ШІ для індивідуалізації освітніх траєкторій студентів (доцент Тетяна Близнюк); проєктувати освітні курси із застосуванням ШІ для оптимізації навчального процесу (доцент Катерина Фомін); створювати та адаптувати мультимедійний навчальний контент з допомогою генеративних ШІ-інструментів та ігрових технологій (доцент Тетяна Микитин).
За результатами підсумкового оцінювання всі учасники відповідно до програми курсів отримали Свідоцтва про підвищення кваліфікації в обсязі 30 академічних годин (1,0 кредит ЄКТС).

