Студент першого курсу спеціальності D5 “Маркетинг” Роман Филик та студентка четвертого курсу Христина Стецик під керівництвом професора кафедри менеджменту і маркетингу Івана Благуна успішно виступили на ХІІІ Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами.
У межах Global Trade Days 25 листопада 2025 року в Державному торговельно-економічному університеті відбулося урочисте нагородження переможців дипломами, грамотами та подарунками від університету, партнерів і організаторів. Щороку конкурс проводиться за ініціативою ректора ДТЕУ, доктора економічних наук, професора Анатолія Мазаракі за підтримки кафедри журналістики та реклами.
Під час відкриття було наголошено, що конкурс спрямований на підвищення рівня підготовки фахівців у галузях журналістики, реклами, зв’язків із громадськістю, маркетингу та суміжних спеціальностей. Учасники мають можливість відпрацювати навички створення рекламних ідей та їх втілення за допомогою сучасних графічних редакторів, програм монтажу та відеоінструментів.
Цьогоріч на Конкурс-2025 було подано понад 766 робіт від здобувачів освіти з 19 закладів вищої освіти, коледжів, а також школярів і ліцеїстів. Роботи розглядалися у 10 номінаціях. Найпопулярнішими стали:
-
“Друкована реклама” — понад 291 робота
-
“ШІ-реклама” — 234 роботи
-
“Зовнішня реклама” — 71 робота
-
“Фірмовий стиль” — 52 роботи
-
“Відеореклама” — 47 робіт
-
“Соціально відповідальна реклама” — 22 роботи
-
“Проєкт рекламної кампанії” — 30 робіт
-
“Будь сміливим! | Be Brave Like Ukraine” — 7 робіт
-
“Аудіореклама” — 7 робіт
-
“Реклама, створена юніорами” — 5 робіт
До шорт-листа увійшли 90 найкращих робіт, серед яких визначено переможців і лауреатів.
Роман Филик, представивши відеороботу “Карпатський університет”, отримав диплом у номінації “Приз від спонсора”.
Переглянути роботу можна за покликанням:
https://www.tiktok.com/@mm_pnu/video/7572952010404662540
Христина Стецик увійшла до шорт-листа конкурсу в номінації “Соціально-відповідальна реклама”.
Щиро дякуємо організаторам, членам журі за об’єктивну оцінку, а партнерам конкурсу — за підтримку та натхнення.
Вітаємо наших студентів і наукового керівника!
Пишаємось здобутками молодих маркетологів та бажаємо нових яскравих проєктів і творчих перемог!

